Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Гарантія та сервіс Гарантія поширюється на товари, які мають гарантію від виробника. Товари з механічними пошкодженнями, які були виявлені не при отриманні товару, обміну та поверненню не підлягають. Уважно оглядайте замовлений вами товар згідно з накладною, що додається до замовлення. Обмін/повернення Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки (з дня отримання посилки). Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача. Щоб скористатись цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що: - товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо - товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки - збережені всі ярлики та заводське маркування - збережений чек від пошти про отримання замовлення Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки за умови укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Як оформити повернення Надішліть електронний лист на пошту support@lp4-buy.com.ua з наступним вмістом: -Прізвище ім'я по батькові -Номер телефону на який оформляли замовлення -Короткий опис проблеми та її фотографії Після цього ви отримаєте відповідь з даними для відправки та подальшими діями Зверніть увагу, що до повернення не приймаються товари, що втратили товарний вигляд або цілісність упаковування, а також з будь-якими слідами використання та експлуатації! Оплата доставки повернення/обміну залежить від причин повернення. Якщо з вини інтернет-магазину, то за рахунок продавця. В інших випадках за рахунок покупця. Винятки Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172)
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.